【温度影像计划】

久远的光:

Wish You Were Here

 

It's been a night
 一夜
Such a night
 此夜
Such a long night
 漫漫长夜
Watch myself disappear
 目送自己消失在
Into the wild side
 茫茫荒野中
Said good bye to my hard side
 跟往昔艰难岁月道别

Sang, saw a jackal appear
 歌唱着,目见豺狼横行
Every road, that's wrong
 我走的每条路啊
Seems like the road, I'm on
 似乎都是歧路
Every sign just seems unclear
 路标是那么得不清晰
Won't you come switch me on
 你不来点醒我吗
Don't, know where I've gone
 不知自己该何去何从
And I, I wish I was here
 愿我曾在你心间
In a fight, such a fight
 一场争吵,这样一场争吵
You love our fight
 你喜欢我们的争吵
I'm not lying, this I swear
 我发誓,我没有说谎
The demons that hide inside
 潜藏的恶魔
To the wild, why am I tired
 蠢蠢欲动,而这使我疲惫
How come I'm never there
 为何我不曾来过此处
Every road, that's wrong
 我走的每条路啊
Seems like the road, I'm on
 似乎都是歧路
Every sign just seems unclear
 路标是那么得不清晰
Won't you come switch me on
 你不来点醒我吗
Don't know where I've gone
 不知自己该何去何从
And I, I wish I was here
 但,愿我曾在你心间
And I, I wish I was here
 愿我曾在你心间
And I, I wish I was here
 愿我曾在你心间

2015.08.28. 

Hikkatuwa, Sri Lanka

评论
热度(13)

© 温度影像计划 | Powered by LOFTER